Politica de retur

Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul benficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare. 

Termenul de 14 zile intra in vigoare in momentul in care consumatorul intra in posesia fizica a produselor.   

Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere. 

 SC JEWEL DISTRICT SRL ofera persoanelor fizice posibilitatea de retur a produselor in 30 de zile calendaristice. Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice, enuntate anterior.  

 Returul produselor se face la adresa Strada Prelungirea Ghencea, Nr.195C, ETAJ 1, BUCURESTI – SECTOR 6, Romania; CP:061703, in termen de 30 zile calendaristice de la data livrarii produselor.

 Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in punctul de lucru dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fara alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane) in afara  cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);

 In situatia in care consumatorul a ales alta modalitate de livrare a produselor decat cea standard oferita de Jewel District suma rambursata este egala cu pretul platit de consumator mai putin costurile suplimentare.  

Restituirea sumelor incasate, in cazul in care clientul nu doreste un alt produs, se va face astfel:

a) catre persoane juridice – prin banca;

b) catre persoane fizice:
    -  in numerar – pentru sumele platite in numerar, in magazin indiferent de suma;
    -  in numerar – indiferent de metoda de plata - pentru sume mai mici 300 lei ;
    - prin banca  – pentru sumele platite cu O.P. sau card – pentru sumele mai mari 300 lei.
    -  prin banca/in numerar, conform solicitarii clientului – pentru plati ramburs.

Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile. 

Pot fi returnate produse care:

-nu depasesc termenul de 30 de zile de la data primirii;

-corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;

-nu au facut obiectul unei comenzi speciale;

-nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;

-nu au fost executate dupa specificatiile consumatorului (de ex. produsele nu au -beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: mixare vopsele; debitare, confectionare perdele/draperii, livrare materiale grele);

-nu prezinta urme de lovire sau deteriorare;

-sunt in termenul de valabilitate/garantie (nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate);

-nu fac parte din categoria produselor care prin natura lor, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, nu pot fi returnate (de ex. produse de igiena personala, produse alimentare, etc.), cu exceptia situatiei in care sunt inca sigilate; 

nu prezinta urme vizibile de uzura;

-produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost    achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);

-se returneaza la unitatea de ambalare (pachet, rola, cutie, sac, etc);

-sunt insotite de accesoriile apartinand produsului.

 Produsele returnate sunt în stoc si din acelasi lot. 

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

 Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta  (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).

In cazul livrarii prin curier, va recomandam sa refuzati primirea coletelor al caror ambalaj este deformat/deteriorat, in vederea diminuarii timpului de inlocuire a produsului.

Pentru produsele ridicate de catre cumparator direct din magazin, intrucat se poate solicita punerea in functiune a acestora, respectiv cumparatorul are posibilitatea de a verifica produsul in mod direct, nu se aplica conditiile de retur prevazute in prezenta sectiune.

 Consumatorul poate solicita un produs de o calitate si la un pret echivalente cu cele comandate si returnate. Jewel District va suporta cheltuielile de retur, atunci cand returul produselor se datoreaza unor motive imputabile Jewel District.  

 Conditii ce stau la baza refuzarii returului

-In cazul in care s-a incheiat un contract intre Jewel District si clientul care doreste sa returneze marfa in care se mentioneaza explicit acest lucru;

-In cazul produselor perisabile, care expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate, conform indicatiilor de pe ambalaj.

Pentru alte informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail office@jeweldistrict.ro sau la numerele de telefon +40752242477 / +40761464732 / +40723139296.